اگر احساس میکنید که نخست در بین هر بدور شنا نیاز به استراحت کردن دارید، نگران نباشید؛ همین طبیعی است. در تراز بعد پاهای شناگر از دیواره انقطاع شده و در حالی که نهایی فشار وارده توسط باز شدن مفصل مچ پا به دیواره میآید دستها به طرف سر در حرکت هست . ۶. در هر جلسه به جهت رسیدن به سه کیلومتر شنا تمرین کنید. انجام این تمرین امداد می نماید تا شخص تنفس خود را درون آب مدیر کند. تمرین انجام این فعالیت را بر بر روی شکم و پشت خویش را اجازه بدهید تا زمانی که شما نیمی از بدنتان شناور می ماند را ادامه یآبد. نتیجه بعضا از مطالعات دیگر نشان می‌دهد که شنا ممکن است به کاهش فشار خون و کنترل قند خون نیز یاری کند. درصورتیکه چندین نفر در یک لاین شنا میکنند، ترسیم بر این میباشد که از یک طرف آغاز به شنا کنید و اهمیت یک چرخش دایرهای، به طرف دیگر لاین بروید و برگردید. کسانی که MS دارا هستند می توانند کلیدی شنا نمودن موقعیت بهتری پیدا کنند. احتمال دارد به هنگامی به جهت سهل وآسان کردن و متانت نیاز دارید تا بتوانید مشکلات خود را خوبتر حل کنید. شنا در شرق به قرن نخستین قبل از تولد حلقه شنا اینتکس گشوده میگردد. ۲. از یک طرف لاین شروع به شنا نمایید و از طرف دیگر برگردید. همین کار جلو بازخورد شناگران به یکدیگر را می‌گیرد و سبب میشود شنا به جهت همۀ اشخاص سادهتر و ایمنتر شود. خوب تر میباشد فاصله شنا را کمکم بسیار کنید، چراکه همین طرز از آسیبهای اجباری در اثر فشار بیش از حد دوری میکند. انجام ورزش های قلبی عروقی و عمل کلیدی وزنه، عضلات مرکزی تن را تقویت میکند. نوپا ها طبق معمول هر روز باید 60 دقیقه حساس ورزش میانگین تا شدید انجام دهند. ولی در واقع حرکت های مختلف پا که در جهات گوناگونی شکل می گیرد اهمیت حرکت دستها در زیر آب، بدن را در سطح آب طوری نگه می داراست که سر از آب خارج می ماند0. در این رخ شما میتوانید در همان انتهای استخر باقی باقی‌مانده و استراحت نمایید. زمانی که شما این نوشته را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در ارتباط اصلی حلقه شنا بادی بزرگسالان وب وبسایت خود باشید.

ایندکسر