طبق مطالعه ای که توسط ScienceDaily انجام شده است ، آووکادو در روز میکروب های روده را راضی نگه می دارد


طبق یک مطالعه جدید از دانشگاه ایلینوی ، خوردن آووکادو به عنوان بخشی از رژیم روزانه شما می تواند به بهبود سلامت روده کمک کند. آووکادو یک غذای سالم است که سرشار از فیبر غذایی و چربی های اشباع نشده است. با این حال ، مشخص نبود که آووکادو چگونه میکروب های دستگاه گوارش یا “روده” را تحت تأثیر قرار می دهد.

شارون تامپسون ، دانشجوی دپارتمان علوم غذایی در U. ، گفت: “ما می دانیم که خوردن آووکادو به شما کمک می کند احساس سیری کنید و کلسترول خون را کاهش می دهد ، اما ما نمی دانستیم که چگونه بر میکروب های روده و متابولیت های تولید شده تأثیر می گذارد.” من و نویسنده اصلی مقاله منتشر شده در مجله تغذیه.

محققان دریافته اند افرادی که هر روز به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود آووکادو می خورند ، میکروب های روده ای بیشتری دارند که فیبرها را تجزیه می کنند و متابولیت هایی را تولید می کنند که سلامت روده را حفظ می کنند. آنها همچنین از تنوع میکروبی بیشتری نسبت به افرادی که در مطالعه ظروف آووکادو دریافت نکرده اند ، برخوردار بودند.

تامپسون گفت: متابولیت های میکروبی ترکیباتی هستند که میکروب ها تولید می کنند و بر سلامتی تأثیر می گذارند. “مصرف آووکادو اسیدهای صفراوی را کاهش می دهد و اسیدهای چرب زنجیره کوتاه را افزایش می دهد. این تغییرات با نتایج مفید سلامتی ارتباط دارد.”

این مطالعه شامل 163 فرد بالغ بین 25 تا 45 سال دارای اضافه وزن یا چاقی بود – که به عنوان BMI حداقل 25 کیلوگرم در متر مربع تعریف شده است – اما در غیر این صورت سالم است. آنها یک وعده در روز دریافت می کردند تا به عنوان جایگزین صبحانه ، ناهار یا شام مصرف کنند. یک گروه با هر وعده آووکادو مصرف کردند ، در حالی که گروه کنترل یک وعده مشابه ، اما بدون آووکادو مصرف کردند. شرکت کنندگان در طول مطالعه 12 هفته ای نمونه هایی از خون ، ادرار و مدفوع را تهیه کردند. آنها همچنین تعداد وعده های غذایی خود را گزارش کرده و هر چهار هفته هرچه می خورند را ثبت می کنند.

در حالی که سایر مطالعات در مورد مصرف آووکادو بر کاهش وزن متمرکز بوده است ، به شرکت کنندگان در این مطالعه توصیه نمی شود آنچه را می خورند محدود یا تغییر دهند. در عوض ، آنها رژیم های معمول خود را مصرف کردند ، مگر اینکه یک وعده در روز را با رژیم غذایی ارائه شده توسط محققان جایگزین کنند.

هانا هولشر ، دستیار تغذیه ای در گروه علوم غذایی و تغذیه انسانی در دانشگاه علوم پزشکی و نویسنده ارشد این مطالعه ، گفت: هدف از این مطالعه بررسی تأثیرات مصرف آووکادو بر میکروبیوت دستگاه گوارش بود.

هولشر می گوید: “هدف ما آزمایش این فرضیه بود که چربی و فیبر موجود در آووکادو بر میکروبیوتای روده تأثیر مثبتی دارند. ما همچنین می خواستیم رابطه بین میکروب های روده و نتایج سلامتی را بررسی کنیم.”

آووکادو سرشار از چربی است. با این حال ، محققان دریافتند که در حالی که گروه آووکادو کمی بیشتر از گروه شاهد کالری مصرف می کردند ، مقدار کمی چربی از مدفوع آنها دفع می شود.

“دفع بیشتر چربی به این معنی است که شرکت کنندگان در مطالعه انرژی کمتری از غذایی که می خورند جذب می کنند. این احتمالاً به دلیل کاهش اسیدهای صفراوی است ، مولکول هایی که سیستم هضم ما ترشح می کند و به ما امکان می دهد ما چربی را جذب کردیم. ما دریافتیم که میزان اسیدهای صفراوی در مدفوع کمتر و میزان چربی در مدفوع در گروه آووکادو بیشتر است. “

انواع مختلف چربی ها تأثیر متفاوتی بر روی میکروبیوم دارند. چربی های موجود در آووکادو تک اشباع نشده هستند ، که چربی هایی برای قلب هستند.

هولشر می گوید ، محتوای فیبر محلول نیز بسیار مهم است. آووکادو متوسط ​​حدود 12 گرم فیبر تأمین می کند ، که تا رسیدن به مقدار توصیه شده 28 تا 34 گرم فیبر در روز بسیار کمک می کند.

وی گفت: “كمتر از 5٪ آمریكایی ها فیبر کافی می خورند. بیشتر افراد روزانه حدود 12 تا 16 گرم فیبر مصرف می كنند. به این ترتیب از جمله آووكادو در رژیم غذایی می توانید به دنبال كردن توصیه های فیبر نزدیك شوید.” او.

خوردن فیبر نه تنها برای ما مفید است. هولشر گفت ، این ماده برای میکروبیوم نیز مهم است. “ما نمی توانیم فیبرهای غذایی را تجزیه کنیم ، اما برخی از میکروب های روده می توانند. وقتی فیبر غذایی می خوریم ، برای میکروب های روده و برای ما مفید است.”

آزمایشگاه تحقیقاتی هولشر در زمینه تعدیل رژیم غذایی میکروبیوم و پیوندهای آن با سلامتی تخصص دارد. وی توضیح می دهد: “همانطور که به غذاهای سالم برای قلب فکر می کنیم ، باید در مورد غذاهای سالم در روده و نحوه تغذیه میکروبیوتا نیز فکر کنیم.”

آووکادو یک ماده غذایی پرانرژی است ، اما همچنین مغذی است و حاوی ریز مغذی های مهمی است که آمریکایی ها به اندازه کافی نمی خورند ، مانند پتاسیم و فیبر.

هولشر می گوید: “این فقط یک میوه کاملاً بسته بندی شده است که حاوی مواد مغذی مهم برای سلامتی است. کار ما نشان می دهد که می توانیم مزایای سلامتی روده را به این لیست اضافه کنیم.”

گزارش “مصرف آووکادو فراوانی دستگاه گوارش و غلظت متابولیت های میکروبی را در بزرگسالان دارای اضافه وزن یا چاق تغییر می دهد: یک آزمایش کنترل شده تصادفی” در مجله تغذیه.

از نویسندگان این کتاب می توان به شارون تامپسون ، ملیسا بیلی ، اندرو تیلور ، جنیفر کاخمارک ، آنماری میسونیمر ، کیتلین ادواردز ، زنجبیل رایزر ، نیکلاس برد ، نایمان هان و هانا هولشر اشاره کرد.

بودجه این مطالعه توسط هیئت آووکادو Hass و م Instituteسسه ملی غذا و کشاورزی USDA ، پروژه هچ 1009249. تأمین شد. شارون تامپسون توسط موسسه ملی غذا و کشاورزی AFRI ، PhD ، پروژه 2018-07785 و کالج ایلینوی پشتیبانی شد. یارانه ACES ، جاناتان بالدوین ترنر. جنیفر کاچمارک با کمک بورس تحصیلی از بخش تحقیقات تغذیه پشتیبانی شد. اندرو تیلور با کمک بورس تحصیلی وزارت علوم غذایی و تغذیه انسانی حمایت شد. دپارتمان علوم غذایی بودجه بذر را از طریق کمک مالی “حاشیه برتری” تأمین کرد.

گروه علوم غذایی و گروه علوم غذایی و تغذیه انسانی در کالج علوم کشاورزی ، مصرف کننده و محیط زیست دانشگاه ایلینوی هستند.


منبع: unbox-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>