[ad_1]

بر اساس یک مطالعه جدید منتشر شده ، فعالیت بدنی نه تنها با خطر کمتری بیماری های قلبی عروقی همراه است ، بلکه هیچ آستانه ای برای این ارتباط وجود ندارد ، با کمترین خطر بیماری های قلبی عروقی مشاهده می شود این هفته در داروی PLOS توسط ترنس دویر از دانشگاه آکسفورد انگلیس و همکارانش.

مطالعات نشان می دهد بین گزارش خود از فعالیت بدنی و شروع بیماری های قلبی عروقی رابطه معکوس وجود دارد. با این حال ، عدم اطمینان در مورد دامنه این ارتباط ، به ویژه در بالاترین سطح فعالیت بدنی وجود دارد. در مطالعه جدید ، محققان از داده های 90،211 شرکت کننده در Biobank در انگلیس بدون بیماری قلبی عروقی قبلی استفاده کردند ، که برای اندازه گیری فعالیت بدنی خود برای یک دوره 7 روزه از 2013 تا 2015 توافق کردند که از یک شتاب سنج استفاده کنند.

شرکت کنندگان در پایین ترین رده فعالیت بدنی بیشتر سیگار می کشند ، شاخص توده بدنی و پروتئین واکنشی بالاتر دارند و اغلب مبتلا به فشار خون بالا تشخیص داده می شوند. در مجموع ، 3617 مورد بیماری قلبی عروقی در شرکت کنندگان در طی 5/2 سال پیگیری تشخیص داده شده است. افرادی که در هر یک چهارم فعالیت بدنی در حال رشد هستند ، برای فعالیت با شدت متوسط ​​، شدت فعال و فعالیت بدنی عمومی ، کمتر به بیماری قلبی عروقی مبتلا می شوند. به عنوان مثال ، در مقایسه با کسانی که در پایین ترین ربع هستند ، کسانی که در ربع دوم در ورزش با شدت متوسط ​​هستند ، 71٪ بیشتر احتمال دارد که با بیماری قلبی عروقی تشخیص داده شوند (95٪ CI 0.65-0.77) کسانی که در ربع سوم هستند 59٪ احتمال دارد (95٪ CI 0.54-0.65) و کسانی که در بالاترین ربع هستند 46٪ به احتمال زیاد (95٪ CI 0.41-0.51). در حالیکه عوامل گیج کننده بالقوه در نظر گرفته شده اند ، اما در مطالعه حاضر نمی توان احتمال عوامل گیج کننده ناشناخته یا بازخورد علی را رد کرد.

دانشیار آیدن دوهرتی از دپارتمان بهداشت عمومی دانشگاه آکسفورد و یکی از نویسندگان اصلی این مطالعه گفت: “این بزرگترین مطالعه در زمینه فعالیت های بدنی پیچیده و بیماری های قلبی عروقی است که توسط دستگاه اندازه گیری می شود. فعالیت بدنی احتمالاً حتی بیش از آنچه در گذشته تصور می شد برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی مهم است. یافته های ما به دستورالعمل های جدید WHO در مورد فعالیت بدنی اضافه می شود ، که حداقل 150 تا 300 دقیقه فعالیت هوازی متوسط ​​تا شدید را در هفته برای همه توصیه می کند. بزرگسالان “

پروفسور تری دویر از گروه بهداشت زنان و باروری در دانشگاه آکسفورد و نویسنده اصلی این تحقیق گفت: “نتایج این مطالعه این عقیده را تقویت می کند که احتمالاً فعالیت بدنی راهی مهم برای جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی است. پتانسیل کاهش خطر محاسبه شده برای افرادی که در سطح نسبتاً بالایی از فعالیت هستند ، قابل توجه است و تأکید بیشتر بر اقدامات افزایش سطح فعالیت بدنی در جامعه را توجیه می کند. “

دکتر رما راماكریشنان از دانشگاه آكسفورد ، بخش بهداشت زنان و باروری نوفیلد و اولین نویسنده این مطالعه ، گفت: فرکانس و شدت ، و مدت فعالیت بدنی را به جای گزارش دهی خود توسط شرکت کنندگان ضبط کنید. ما همچنین خوش شانس بودیم که به داده های نظرسنجی Biobank انگلیس ، یک منبع داده غنی که می تواند به این س answerال پاسخ دهد ، دسترسی پیدا کردیم. “

تاریخچه تاریخ:

مواد تهیه شده توسط PLOS. توجه: مطالب را می توان از نظر سبک و طول ویرایش کرد.

[ad_2]

منبع: unbox-news.ir